Verstoring uitgaande gesprekken en verbinding verbroken

Incident Report for Dstny

Resolved

We hebben geen verdere meldingen ontvangen, dus deze verstoring is afgesloten. Onze engineers zullen de oorzaak onderzoeken en een RCA opstellen, die we op deze pagina zullen delen.
Posted Dec 10, 2025 - 16:10 CET

Monitoring

Meerdere klanten hebben bevestigd dat alles weer operationeel is. Mocht je nog problemen ervaren gerelateerd aan deze melding neem contact op met onze servicedesk zodat we dit verder kunnen onderzoeken. We houden de diensten de komende uren onder verscherpt toezicht.

De volgende update zal zijn rond 16:00.

Onze excuses voor het ongemak.
Posted Dec 10, 2025 - 13:20 CET

Update

Onze engineers hebben e.e.a. kunnen herstellen waardoor het weer mogelijk zou moeten zijn om in te loggen in ConnectMe. Het kan zijn dat een herstart van de applicatie noodzakelijk is om weer in te kunnen loggen.
Posted Dec 10, 2025 - 12:26 CET

Investigating

Op dit moment ontvangen we meerdere meldingen waarbij uitgaande gesprekken mislukken, verbinding met server is verbroken en inloggen niet lukt op ConnectMe. We zijn de meldingen met de hoogste urgentie aan het onderzoeken.
Posted Dec 10, 2025 - 12:04 CET
This incident affected: Dstny UCaaS (ConnectMe, Core).