De storing van 03-12-2025 is inmiddels opgelost. Voice over Wifi service is volledig hersteld. Mocht je nog steeds problemen ondervinden, kan je hiervoor contact met ons opnemen.
Bij deze melden we het incident af.
Posted Dec 04, 2025 - 10:57 CET
Update
Update van Odido:
Een klein deel van onze klanten kan momenteel nog problemen ervaren met bellen via Voice over Wifi. Om dit op te lossen, zullen we de Voice over Wifi-dienst opnieuw opstarten. Belangrijk om te weten: het herstarten van die dienst heeft geen impact op regulier bellen of mobiel internet, die blijven normaal werken.
We verwachten dat de storing hiermee volledig wordt verholpen. In de loop van morgen volgt een nieuwe update, wat naar verwachting de definitieve afmelding zal zijn. Mochten er onverhoopt toch nieuwe problemen ontstaan, dan komen we uiteraard eerder bij jullie terug.
Posted Dec 03, 2025 - 20:09 CET
Monitoring
Update vanuit Odido:
De onderbreking op ons mobiele netwerk is hersteld. Gebruikers die verbonden zijn met Voice over Wifi kunnen mogelijk nog hinder ondervinden. Dit is de enige service die nog impact ervaart. Normale spraakoproepen werken goed.
Posted Dec 03, 2025 - 14:19 CET
Identified
Update van Odido ontvangen naar aanleiding van de verstoring:
We hebben een korte onderbreking ondervonden op een deel van ons mobiele netwerk. Hierdoor heeft een deel van onze gebruikers problemen kunnen ondervinden met het gebruik van mobiel internet en bellen.
Het overgrote deel van de gebruikers zal geen enkele hinder van deze netwerkonderbreking hebben gehad.
De onderbreking in het netwerk is verholpen en het grootste deel van de gebruikers heeft weer connectie met het netwerk.
We verwachten dat op zeer korte termijn alle gebruikers weer online zijn.
Posted Dec 03, 2025 - 11:58 CET
Investigating
Op dit moment is er een landelijke storing bij Odido, waardoor er problemen kunnen worden ervaren op telefonie en internet die niet naar wens zouden kunnen werken. Zodra we meer berichtgeving van Odido hebben ontvangen zullen we dit hier delen.
Posted Dec 03, 2025 - 11:29 CET
This incident affected: Mobile (Cellular network, FMU/VAMO).